A.N.P.C

Garantii oferite de website

Acest website este oferit clientilor/ vizitatorilor sai sub forma actuala (asa cum este disponibil in momentul citirii acestui document), fara nici un tip de garantii, exprimate sau interpretate.

Garantie returnare bani. Oferim garantia oferirii banilor inapoi 100% pe comanda plasata si achitata pe www.101trandafiri.ro, in urmatoarele conditii dovedite:

(1)flori livrate necorespunzator calitativ (flori uscate/ vestejite, etc.);

(2)livrare in neconformitate cu specificatiile datorata unei erori de operare.

Returnarea banilor, in situatiile mentionate mai sus, se poate efectua doar in conditiile mentionate in articolul 9 din acest set de termeni si conditii. Garantia banilor inapoi se poate oferi doar dupa returnarea produselor deja livrate, alaturi de toate documentele primite (in conditiile de returnare mentionate in art. 8): factura, felicitare, cutie, instructiuni, burete, flori, etc;

 

Garantie calitatea produselor. Pentru produsele perisabile (trandafiri) oferim o garantie clara de 3 zile in mentinerea prospetimii florilor in cazul respectarii regulilor de intretinere mentionate pe eticheta cutiei de ambalare. In cazul in care calitatea produselor nu este satisfacatoare, returnarea banilor se va efectua in termen de 15 zile de la receptia solicitarii daca solicitarea este bine intemeiata, cu conditia ca produsul sa fie returnat la sediul firmei 101trandafiri.ro, intact si insotit de elementele doveditoare; costurile expeditiei fiind suportate de catre Cumparator.

Returnare produse

  • Produsele perisabile nu se pot returna (in cadrul fiecarui produs este mentionat daca este perisabil sau neperisabil);
  • Produsele neperisabile se returneaza doar in ambalajul original, continand toate partile/ elementele/ documentele/ accesoriile initiale;
  • Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa ro: MIXTURE FLOWERS SRL, Iuliu Maniu 7, Corp N, Incinta Apaca Bucuresti ( la sediul FloriDeLux.ro), prin orice curier rapid, exceptand Posta Romana;
  • Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului de retur care ramane in sarcina clientului, in 14 zile calendaristice de la primirea deciziei de returnare si de acceptare a denuntarii contractului din partea Mixture Flowers SRL (dar nu mai tarziu de 5 zile de la primirea unei eventuale plangeri/ solicitari de denuntare a contractului din partea clientului in scris, pe email office@101trandafiri.ro);
  • Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul si la alte despagubiri.

Reclamatii livrare

Pentru reclamatii/ conciliere interna gratuita te rugam sa te adresezi pe adresa de email office@101trandafiri.ro (persoana de contact Dl. Alexander Stoica-Marcu – CEO). Este necesar ca reclamatia sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, poze doveditoare ale produsului nemultumitor (daca este cazul), precum si detaliile de contact (telefon si, eventual, adresa de email, numarul comenzii). O reclamatie poate fi depusa in termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat (produse perisabile), exceptand cazurile in care este prevazut altfel in contract pentru situatii specifice. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 5 zile.

Anulare comenzi

Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa la office@101trandafiri.ro cu minim 72 de ore pentru comenzile cu livrare in provincie si numai in cazul in care comanda n-a fost deja pregatita de livrare.

In cazul in care, aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza dupa termenul mentionat mai sus, compania va returna clientului doar 25% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia). In cazul unei anulari cu minim 72 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi inapoiata in totalitate, in termen de 14 zile de la receptionarea solicitarii in scris.

Compania isi rezerva dreptul de a-si alege clientii si de a anula o anumita comanda, urmand a anunta clientul de aceasta schimbare cu minim o ora inainte de livrare.

Termene si penalitati

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/ sau pornire a comenzii, compania este obligata sa anunte clientul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Se va incerca mai intai solutionarea unor eventuale probleme pe cale amiabila. In caz contrar, clientul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la companie, doar cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea companiei a executarii comenzii in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care compania primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.

In cazul in care clientul intarzie din vina sa sa plateasca produsele solicitate in termenul prevazut in factura emisa de companie, este obligat la plata unei penalitati de 1% pe zi din suma datorata.

Respectarea legilor si standardelor

Compania va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate si mediu.

Raspundere

Compania nu poate fi tinuta responsabila pentru daune de orice fel, pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricareia din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

Incalcare prevederi si drepturi

Daca Compania nu executa obligatiile sale, Clientul va notifica Compania asupra acestei neindepliniri in scris pe email office@101trandafiri.ro. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 5 zile lucratoare de la notificare.

Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Legea aplicabila

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.

Prevederi diverse

Daca una sau mai multe prevederi ale prezentului set de termeni si conditii de vanzare sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, anumite prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.

Compania si clientul vor fi considerati contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte.

Termenii si conditiile acestui website inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Compania isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela.

Consimtaminte

Clientii/ vizitatorii acestui website sunt de acord cu acest set de termeni si conditii de la intrarea pe website pana la finalizarea vizitei aici, indiferent daca clientul comanda/ achita produse in cadrul acestui website sau nu. Ca Utilizator, intelegeti şi sunteti de acord cu urmatoarele responsabilitati: sa furnizati date adevarate, exacte şi complete despre dumneavoastra si despre livrare